Právě vyšlo!
Patnáct minut poté, co jsme s "chudákem" řidičem, co si zapomněl vzít rudlík, ručně složili přes 500kg knížek, si již první čtenáři, co měli rezervaci, mohli listovat ve zbrusu nové knize popisující začátky, rozvoj i současnost "Létání na Královédvorsku".
Během prvních dvou dnů se podařilo uspokojit jak část rezervací, tak vyřídit i nově vznikající objednávky. Docházelo i k takovým případům - a bylo jich několik - kdy jeden den si přišli pro knížku a druhý den jsem je měl ve frontě znovu se slovy: "Hele, měl bys tam ještě tři navíc?" ... a proč ne? Knížek je zatím dost takže můžete zhusta objednávat.
Moc rád jsem dospěl k poznání, že lidé si dobře uvědomují to, na co já jsem si musel znovu přijít teprve během práce na tomto projektu. Ono totiž, když se zaberete do jednotlivých činností, které s výrobou knih souvisejí, tak nějak začnete myslet jednosměrně (prostě Vás to semele) ve smyslu dodavatel => zákazník (myšleno člověk, který si tu knihu kupuje jen pro sebe). Úplně mi uniklo, že knihu může také koupit někdo proto, aby udělal radost někomu jinému. A musím říci, že takových případů byla většina. Začalo to hned prvními objednávkami - např. "skvělý dárek pro tatínka" nebo "můj táta strávil na letišti každou volnou chvilku a rád bych mu ji (knihu) dal k narozeninám" anebo "chci to dát tátovi jako překvapení, prosím Vás, zařiďte, aby se to nedozvěděl". Toto vše jsou vzkazy ryzího lidství, které v sobě všichni máme a jen je otázkou vhodné příležitosti, kdy tomuto krásnému fenoménu dáme průchod. Jsem - i za svého otce, se kterým jsme spolupracovali - moc rád, že jsme touto knihou vytvořili prostředníka, který pomůže sdělit to, že jeden myslíme na druhého.
Bude nám ctí, když obsah knihy pomůže tomu, aby slova "mám toto letiště rád, stejně jako měl táta" měla svůj smysl i v budoucích generacích.